• Kalender

    augusti 2015
    M T O T F L S
    « Jul   Sep »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Arkiv

  • Blog Stats

    • 78,323

Barn begår våldtäkt

Ett s.k. ”ensamkommande barn” har åtalats för våldtäkt. Övergreppet ska ha skett på ett boende i Vindeln, Västerbotten.

Barnet kommer från Afghanistan och är, enligt egen utsago, 17 år.

gang-raped_1

Nyheten finns f.n. bara hos Fria Tider och Avpixlat.

6 svar

  1. Ska du inte döpa om din blogg, Lennart? Det här är inte småförtretligt. Vad hände egentligen med småförtretligt och småputtrig?

    • Hallå där.

      Nej, du har rätt. Småförtretligt täcker inte det jag skriver om nu, men det är ”inarbetat” så det får hänga med i fortsättningen också. Och jag tycker inte det är så småputtrigt i Sverige längre, utan vi har jätteproblem, vilket jag försöker lyfta fram med olika exempel här.

      Det är naturligtvis inte populärt i de flesta kretsar, men eftersom jag varken hittar på, eller fabulerar utan länkar i god ordning, (inte bara till Avpixlat) så tänker jag fortsätta ta mig den rätten.

  2. Jag undrar vad som hände i ditt liv som fick dig att bli så hatisk och så… oförsonlig. Problem. Ja. Det har vi väl och har alltid haft, men detta.. du tappade ju alla dina bloggvänner när det plötsligt bara handlade om en enda sak, om invandrare som inte borde finnas här. Jag känner inte igen dig. Hur mår du egentligen?

    • Det som hänt är att vi har fått en fullständigt vansinnig invandringspolitik och i mitt tycke blundar många för det. Våra grannländer kallar oss för ”Nordens egen byfåne”, andra länder i Europa tycker att vi är en säkerhetsrisk, eftersom vi inte ens försöker kontrollera identiteten på dem som kommer hit.

      Vi har dessutom 225.000 fattigpensionärer som lever under EU:s fattigdomsgräns och åldringar som tvingas bo kvar hemma, därför att det inte finns boenden. Dessutom tvingas många ungdomar bo kvar hemma, därför att det är bostadsbrist.

      Utöver det har vi nu 55 s.k. ”no-go soner” dit räddningspersonal inkl. polis knappt törs åka därför att de möts av stenkastning när de försöker sköta sitt arbete. Skjutningar på öppen gata, bilar som brinner, och inte minst knivskärningar.

      När det gäller tappade bloggvänner, så är det så att jag fortfarande har läsare, även om kommentarerna i princip upphört. De som ev. håller med mig törs helt enkelt inte kommentera, eftersom ”fel” åsikter kan leda till att man blir av med både vänner och arbete. Övriga tycker att jag är en idiotisk rasist, som man inte vill ödsla någon tid på, eller också har de inga motargument.

      Bortsett från ovanstående så mår jag utmärkt.

  3. Skönt att höra att du mår bra. Jag var bekymrad. Jag ska inte ens försöka argumentera, det är tydligt att vi har helt olika åsikter vad gäller detta. Men vad gäller kommentarer på din blogg så har du väl oftast stängt av den funktionen. Sen tycker jag att det är synd att du inte längre orkar skämta och skoja på din blogg, utan har helt gått över till att bevaka negativa nyheter om invandring och invandrare.

    • Kommentarsfunktionen har jag aldrig stängt av, så vill man kommentera, så går det utmärkt. Däremot är det inte alla som törs det, eftersom personer med ”fel” åsikt är lovligt byte för div. rasistjägare. Det kan, som du säkert vet, kosta både ”vänner” och jobbet. Tragiskt, men så är det i ”Den humana stormakten”.

      Negativa nyheter om invandringen behöver inte jagas, utan dyker upp vart man än tittar. Om man tittar.

Kommentarer inaktiverade.

